På träning

Materialaren här... Haha

Jag befinner mig i Munkegärdehallen där innebandyträningen pågår. Mitt jobb som materialare har jag fått känna på idag. Jag vet inte hur många vattenflaskor som fyllts hittills... Det lär bli fler.

Just nu sitter jag i sekritariatet. Det är tur att jag är tjej och kan göra flera saker samtidigt... Fast jag måste nog erkänna att det är en sak för mycket... Ta tid, sitta här med datorn och dessutom ta kort... Det hade varit lättare om jag valt bort något, frågan är bara vad ;) Haha

Om typ en halv timme är denna träning slut. Det har varit jobbigt att titta på, men jag ska allt komma tillbaka med en fot som är hel... Även om det betyder att denna säsong redan är över. Jag har ju flera år på mig att spela innebandy på.

Nu ska jag försöka ta lite kort innan det är försent.

Hörs senare
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0