Sen kväll

Morgondagen kommer bli jobbig...

God kväll eller är det kanske mer god natt..

Jag hade inte alls planerat att vara vaken såhär länge, men självklart fastnade jag framför datorn och diverse olika saker.

Min kamera vill inte fungera som den ska. Datorn accepterar inte den när jag kopplar ihop dem. Det innebär att jag inte kan lägga över korten till datorn. Lite störande måste jag faktiskt erkänna. Just nu håller jag på att avinstallera ett program för att sedan installera det igen. Kanske det hjälper.

Mitt andra problem för kvällen har med innebandyn att göra. Jag har fått ett litet jobb att fixa, men det går inte så bra. Imorgon får jag ta nya tag och se om jag kan fixa det.

Imorgon har jag bestämt mig för att ännu en gång börja mitt inatten, dvs 6.45. Väckarklockan ringer vid fem. Fett ogött! Jag är morgontrött!
Dagen kommer nog inte bli så jobbig. Jag har ett möte ang. lastbilen kl. 8.00-9.00. Annars vet jag inte om det händer så mycket mer. Jag har lite andra saker att pilla med om det blir tråkigt.

En dag som denna hoppas jag inte att jag behöver uppleva igen. Praktiken var inte alls rolig. Jag trivdes inte alls med allt gnäll som var. Det var faktiskt en av anledningarna till att jag valde att sluta tidigt idag... Och att dessutom, ännu en gång, ha avverkat en dag utan att ha gjort något speciellt gör att tiden går så segt. Det bästa som hänt under de timmarna jag var på Volvo måste nog varit när jag fick provsova sängarna i lastbilen. Det är inte alla som får sova under arbetstid ;)

Kampen mot datorn och kameran fortsätter nu...
Hoppas inte att det tar lång tid för jag orkar verkligen inte vara vaken länge till...


BTW, kolla in nya designen på Marstrandsbloggen ;)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0