Tröttsamt!

Det känns inte bra...

10,5 timmar av dagen spenderade jag på Volvo. Det var stundtals ganska segt, men även väldigt roligt. Jag känner mig som hemma där. Tiden gick ganska fort, jag hann inte reagera innan det var dags att åka hem.

Väl hemma höjdes irritationnivån en aning. Bredbandet fungerade fortfarande inte! Efter en del ringade fick vi reda på varför: Någon smart person har tippat ett jävla stort gruslass rakt på fibrerkabeln. Den har helt enkelt gått av. IDIOTER!
Utan bredband kan vi vara i några veckor... Det är ju fan åt helvete!

Mitt mobila bredband klarar inte av att utföra de sakerna som jag vill. Allt går sjukt segt... och detta måste jag leva med ett tag till. Tröttsamt!!!


Foten är åt helvete. Det var länge sedan den gjorde så ont som den gör just nu. Imorgon måste jag ringa naprapaten, det fungerar inte att gå såhär längre. Jag pallar inte med smärtan!

 

Jag blir bara så trött på allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0