Underbar kväll med Sofia

En perfekt avslutning på denna skolvecka

Fredagen börjar lida mot sitt slut. Dagen har varit helt underbar, sjukt bra, rolig, det finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva dagen.
Idag fick det bli bilen till skolan, jag var super-duper-mega trött när klockan väl ringde. Några timmars sömn hade inte varit helt fel. För första gången på väldigt as länge valde jag att ligga kvar i sängen i några minuter. Det var nog ett misstag, jag blev liksom inte piggare av det...

Någon gång mellan kvart över sju och halv åtta satte jag mig i bilen för att åka till skolan. Stereon i bilen ville inte göra riktigt som jag ville, och inte blev det mycket bättre av att den högtalaren som jag sprängde förra veckan helt plötsligt började låta väldigt konstigt. Knepigt! Dags för nya högtalare...

I skolan var det lugnt. Vi hade tid till att jobba med våra UF-företag nästan hela dagen. Det kändes riktigt bra =)

Strax efter tre lämnade jag skolan och åkte till Sofia.
Eftermiddagen och kvällen rullade på väldigt fort. Vi hann med att äta kinamat, titta på film och tjöta en hel del. Det var en riktigt underbar kväll! Mer sånt tack =)

För en liten stund sedan kom jag hem igen. Det första som gjordes var att öppna en cider. Jag kände för att piffa upp kvällen lite ;)

Mina ögon går i kors, kanske det är dags att sova snart... trots att klockan inte är speciellt mycket.

Som avslutning på inlägget slänger jag in en bild på Bästa Sofia <3


Tack för en underbar kväll


God natt


Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK DETSAMMA :D



Du är underbar!

2009-09-05 @ 09:29:02
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är också underbar!



Ha så roligt i Ibiza.

<3

2009-09-05 @ 19:10:40
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0