Heelg

Materialaren här...

Jag njuter av att det äntligen är helg. För mig startade den för drygt 8 timmar sedan. Imorgon är jag ledig, ska passa på att sova ut och plugga lite. Ja, bara för att jag har praktik så betyder inte det att jag inte har skolarbeten att göra. För det första har jag en 20 sidor lång rapport att lämna in om min praktikplats. Det är ett antal frågor att svara på.
Jag har dessutom 4 historia uppgifter som ska lämnas in när jag vill, dock senast sista november. Några saker på UF-företaget måste jag också fixa. Det finns helt enkelt en del att syssla med.
Förutom detta måste jag se till så att allt är klart till matchen på lördag. Matchprotokollet ska skrivas ut, har fått spara det på datorn för skrivaren här hemma fungerar inte riktigt. Färgen är slut.

Tillbaka till dagen...
Min dag idag har varit riktigt rolig och bra. På Volvo fick jag tillslut en uppgift att göra, nämligen att räkna och packa skruv. Det var kanske inte det roligaste jobbet, men har man suttit still på en stol och stirrat in i en datorskärm i nästan två veckor så är alla uppgifter man får roliga.

Strax efter tre stämplade jag ut. Hur många timmar jag varit på Volvo denna vecka har jag inte riktigt koll på, men jag är nästan helt säker på att jag varit där för mycket. Nästa vecka måste jag allt ta tag i saken och ta ut mina timmar.
På hemvägen åkte jag och lämnade in min kamera som fått sig ett spel. Det var jobbigt att lämna ifrån mig den, den är liksom en del av mig. Det går inte en dag utan att jag tar kort. Nu får jag helt plötsligt använda mina föräldrars kamera fram till att min är fixad. Det är inte alls roligt, slutartiden är värsta lång och korten blir därför inte bra =( Men, men det är ju bättre än inget alls.

Kvällen spenderade jag i Munkegärdehallen där mina underbara lagkamrater tränade. Jag, materialaren, fick gjort ganska mycket nytta där. Det blev en del finjusteringar på matchprotokollet. Några kunde inte vara med och några skulle komma till. Det var lite pysslande. Jag fick även sprungit av mig lite energi. Att foten kändes orkade jag inte bry mig om. Några skott hann jag också med.
Träningen blev lång och jag kom inte därifrån förrän klockan var fem i elva. Jag fick med mig bollarna och skadeväskan. Är man materialare så är man ;)
Träningen såg i alla fall riktigt bra ut!

Snart är denhär dagen slut. Jag ska snart gå och lägga mig för att slippa sova bort hela morgondagen.

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0