Världens bästa syster och dotter

Jag är världens bästa syster och dotter...


Jag känner mig som världens bästa person. Det är inte ofta denna känsla finns inom mig.
Bredbandet här hemma ligger fortfarande nere, och så lär det nog vara ett tag. Jag har däremot ett mobilt bredband också som jag betalar för. Idag, precis innan jag skulle åka på träning valde jag att koppla ner min dator, dra ut USB-modemet och koppla in den i mamma och pappas dator. Det var omtyckt =)
Jag kände att det för mig var ganska så onödigt att vara uppkopplad när jag ändå inte var hemma. Det kändes bättre att låta någon annan kunna komma åt internet. Va snäll jag kände mig när jag lät någon annan ha roligt för mina pengar =)

Jag är världens bästa syster och dotter!

Imorgon blir det sovmorgon till kl. 7.30

Duschen väntar...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0