Wallströmsgenerna är inte helt fel ;)

Tjena vad nöjd jag känner mig! =D

Wallströmsgenerna är inte alltid negativa... De finns nog ingen som har missat mitt klagande på mobilen som var inne på lagning i 5 veckor.
Jag kontaktade Konsumentverket och fick höra mina rättigheter. NetonNet ville knappt lyssna på det där med stilleståndsersättningen som jag hade rätt till. De sa till mig att kolla upp saken och höra av sig.... Det var två veckor sedan...
Jag var nästan helt säker på att jag skulle behöva ringa och klaga ännu en gång, men så blev det inte. Idag hade det kommit en lite utbetalning till mig på posten. 480 kronor vad va jag fick i stilleståndsersättning.

Jag räknade precis ihop alla ersättningar jag fått; 1240 kronor sammanlagt.
Mobilen som från början kostade 1290 har helt enkelt kostat mig 50 kronor. Behöver jag säga att jag är ganska nöjd över detta? ;)

Att den var inne på lagning så länge och att de dessutom gjorde den där förbaskade repan i skärmen bryr jag mig inte om längre. Jag fick en ny telefon tillslut och en jäkla massa pengar tillbaka.

De e fan sjukt! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0