Fredag

Nationellt prov, 5 timmar, orkar inte!!! sådär kände jag imorse.

Idag var det dags för nationella provet i svenska B. Lärarna hade varnat för att det skulle bli en lång dag med mycket skrivande på datornerna. Fem timmar hade vi på oss att skriva provet.
Jag vaknade imorse och var riktigt trött. Det var en kamp att lämna sängen. Hade det inte varit så att jag hade provet så tror jag nästa att jag hade sovit en stund till.

Till skolan kom jag i alla fall, lite tidigare än vanligt. Klassrummet var redan förberett för prov och jag satte mig på en ledig plats.
Några minuter efter åtta slutade det pratas i klassrummet. Provet var igång. Jag valde att skriva en debattartikel om arrangerade äktenskap. Det gick fort och jag visste redan när jag började vad jag skulle skriva. Valet var inte svårt då jag bara för lite drygt en vecka sedan höll ett argumenterande tal om just arrangerade äktenskap. Det var bara att skriva lite utifrån det jag tog upp i talet.
Lätt som en plätt var det och när klockan visade 9.02 var jag klar och lämnade in min 2,5 sidor långa artikel. Resultatet blev som jag tänkt mig och att lämna skolan redan efter lite drygt en timma var väldigt gött.

En sväng till Backaplan blev det tillsammans med Carro och Adam. Vi firade att provet, helgen och fredagen med donken.
Lillebrorsan hämtades upp stax inann elva och efter det åkte vi först och köpte några paket till världens bästa storebror som fyller 21 år på måndag. En sväng till NWB blev det på vägen hem. Lillebrorsan behövde en ny innebandyklubba. Tillslut var vi hemma igen.

Min eftermiddag och kväll har gått till plugg, träffa Sofia och hennes pojkvän samt ett väldigt gött bad.

Nu är jag trött och ska därför gå och lägga mig.
Imorgon är det lördag och jag har massa att plugga på...

God natt

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 <3

2010-04-24 @ 11:00:42
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/
Postat av: Malin

<3 <3

2010-04-24 @ 14:12:25
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0