Gårdagen och dagen

Det blev ingen uppdatering igår, jag var för trött och gårdagens alla händelser snurrade i huvudet...

Jag hade ingen bra dag igår, det var inte mycket som gick åt rätt håll.
Fysikprovet gick åt skogen, bilen gick sönder,jag krockade, foten är kass, styrelsemöte där allt var skit... ja det är väl en väldigt kort sammanfattning av min dag.

Att gå upp igår var inga som helst problem. Jag kände mig utvilad. Till skolan kom jag lite tidigare än vanligt, inga köer på vägen.
Fysikprovet tror jag tyvärr inte alls gick bra. Det kändes inte så. Jag är missnöjd! Nog pratat om provet...!

På väg till IFK kliniken gick min bil sönder. Högra framfjädern gick av, däcken slog i skärmen, bilen svängde och jag åkte rätt in i ett järnstaket. Min första krock hade inträffat. Det var ingen hög hastighet, jag regaerade ganska snabbt och hann till och med konstatera innan allt hände att jag skulle krocka. Stackars pappa fick höra detta, då jag pratade med honom samtidigt som det hände.
Jag fick snällt åka vidare till sjukhuset för att få min fot undersökt. Det kändes halvbra att köra bilen, den lät liksom typ mycket!

På IFK kliniken undersöktes min fot. Läkaren misstänkte att jag antingen slitit av en sena eller skadat den, samt att det är massa brosk i foten. Att en sena är kass är jag inte alls förvårnad över då de redan på ultraljudet i juni -08 sa att senan var skadad. Den är alltså förmodligen den som gör att jag har ont. Ny magnetröntgen ska nu göras och efter det får jag reda på om det går att göra något med foten.

Kvällen spenderade jag sittandes på ett styrelsemöte där det bara var massa negativt. Det var ett av de vidrigaste mötena jag varit med om. Usch vad det var både jobbigt och tungt. Jag hoppas på en förändring snart!

Inatt sov jag gott, drömde massa roliga drömmar och att gå upp redan vid tjugo över åtta i morse var ganska härligt trots att jag kunde sova i 3 timmar till.
Älskade mamma kördes till jobbet, bara för att jag skulle få ha hennes bil. Tack mamma, jag älskar dig! ♥

Till skolan drog jag lite innan halv tolv. Det kändes väldigt meningslöst att åka dit. Läraren hade glömt meddela oss vi inte behövde komma till lektionen, det var plugg på valfri plats. Surt!!!
Jag och Carro pluggade en liten stund innan vi tyckte det var dags för en lunchdejt. En sväng till en pizzeria för att äta varsin god sallad blev det. Mysigt och gott :)

Magen var mätt och belåten och jag styrde bilen mot Kungälv där det var dags att jobba. Jag kom dock en och en halv timme för tidigt och passade därför på att sitta framför min dator och inte göra någonting. Lite slappande helt enkelt.
Timmarna på jobbet gick fort och helt plötsligt var det dags att stänga. Skönt att det går snabbt ibland...

Efter jobbet drog jag till Mimershallen för att lämna lite saker. Det slutade dock med att jag var med på breddlagets träning. Ja, foten gjorde ont... men jag orkade inte bry mig. Jag behövde röra på mig och varför inte passa på att träna när träningen precis skulle börja liksom?
Det var riktigt roligt och jag var sjukt trött när jag åkte hem.

Imorgon är det torsdag och jag börjar typ klockan 12.10. Jag ska dock köpa fjädrar till min bil innan, så jag får nog åka hemifrån vid elva. Ska bli gött med en liten sovmorgon...

Nu ska jag avrunda denna dag...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0