Spänningshuvudvärk och lite brödbak

I ett par dagar har jag gått runt med ett huvud som gjort riktigt ont. Trots alvedon så har huvudvärken bara fortsatt och blivit värre och värre...

Imorse var det inte lätt att gå upp. Jag sov i nästan 12 timmar men trots detta var jag sjukt trött. Huvudet gjorde riktigt ont och jag ville bara gå och lägga mig i min säng och sova några timmar till.
Sova hade jag dock inte tid med. Jag valde att åka med mamma och pappa in till Göteborg för att köpa paket till min bror som fyller år på måndag.
När jag kom hem var det dags att starta upp datorn och börja plugga. Ett mycket viktigt arbete, det sista individuella arbetet på gymnasiet, slutfördes och lämnades in och dessutom gjorde jag klart min engelskaläxa. Drygt 50 sidor i min engelskabok fick jag också läst.
Efter att detta var gjort började min huvudvärk sakta men säkert att försvinna. Nu, många timmar senare, är mitt huvud smärtfritt. Det var helt enkelt spänningshuvudvärk som plågade mig.

Eftermiddagen spenderade jag i min säng, några timmars sömn blev det.
Under kvällen bakade jag lite bröd.

Nya favoriten här hemma är frukostbröd med havregryn:



Nu är klockan mycket och det är dags för mig att sova.
Imorgon är det en hel dag på jobbet som gäller för min del.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0