Torsdag

Träningsvärk!

Min morgon startade med en go sovmorgon. Strax efter nio vaknade jag... med en träningsvärk som räckte och blev över. Gårdagens träning satte sina spår. För att överleva dagen valde jag att gå ut och springa några kilometer. Foten sa ifrån direkt men jag ignorerade det. Jag orkar inte med att den ska sätta stopp för allt det som jag tycker om att göra. 5 kilometer i skogen blev det och jag kände mig nöjd när jag kom hem igen. Det var gött att träna lite samtidigt som jag kände att träningsvärken kändes lite bättre.

På väg till skolan köpte jag nya fjädrar till bilen. Det kostade en del, men det är smällar man får ta. Mer pengar kommer försvinna nu när jag dessutom måste köpa nya däck till den.

Skolan var inte ett dugg rolig. Vi hade endast en lektion, svenska. Dötrist verkligen! Fick inte gjort speciellt mycket heller... Betyget på talet fick jag reda på. Det blev ett MVG. Jag är inte förvårnad alls faktiskt, det kändes bra när jag utförde det och jag var ganska så säker på ett högt betyg. Det är bara att tacka och ta emot.

Efter skolan drog jag till jobbet. Det blev kaos direkt! Ingen som gjort klart postvagnen. Postgubben gnällde på mig tackvare detta. Att jag inte ens hade börjat jobba när han kom struntade han fullständigt i. Han måste verkligen ha vaknat på fel sida!
Resten av arbetsdagen gick dock bra. Det var ganska lugnt och vi fick gjort mycket saker. Att städmaskinen lagt av var dock inte speciellt kul. Jag fick moppa i hela butiken, mindre roligt om man säger så...

Kvällen har gått till plugg. Imorgon har jag prov i företagsekonomi. Jag känner mig ganska säker på detta så jag tror absolut inte att det blir några problem att utföra provet.

Ganska snart ska jag lägga datorn på sin rätta plats, dvs bredvid mig i sängen. Det är snart dags för mig att sova. Imorgon är det en ny dag, en dag bestående av prov, lektion i privatekonomi och juridik samt några timmar på jobbet. Snart helg! :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0