10/8-2010

Dagen börjar lida mot sitt slut...

Idag har jag haft en underbar dag tillsammans med min älskade kusin. Att vara barnvakt åt henne är underbart. Jag älskar min lilla flicka enormt mycket. Jag är som en mamma för henne. Hon älskar och lyder mig. Jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om henne.
Jag kommer sakna henne, och alla andra, jättemycket när jag flyttar. Jag vill inte tänka på det...

Det lutar dock åt att jag hämtar upp flickan min efter jobbet imorgon och låter henne sova över. På torsdag ska hon nämligen passas igen :)

Annars rullar allt på bra. Jag försökte mig på en garderobsrensning tidigare idag. Strykjärnet åkte fram och helt plötsligt var jag igång med strykandet. Min ena t-shirt låda påbörjades, tyvärr fick jag avbryta efter en och en halv timma för att åka till jobbet. Att fortsätta nu är jag inte ett dugg sugen på. Två t-shirtar fick jag plockat bort...

8% av min garderob är i alla fall strykt och genomgången. Nu är det bara resten kvar...

Nä, nu ska jag slänga av mig mina arbetskläder och lägga mig framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0