24 februari

Usch vilken dag...

Att dagen börjar lida mot sitt slut är riktigt gött. Det har varit en såndär dag som började bra, men slutade värre än värst. Jag kan inte riktigt förklara...

Ibland blir det bara för mycket, bägaren rinner över. Så är det nu. Jag har för mycket tankar och känslor inom mig. Det är en hel del att tänka på, min hjärna jobbar dygnet runt. Att det skulle bli så här visste jag faktiskt från början, men att det skulle gå så fort trodde jag aldrig. Jag önskar att läget hade varit lite annorlunda...

Just idag har allt inte riktigt varit okej. Jag sov riktigt kasst, vaknade flera gånger och drömde massa konstiga drömmar hela tiden. Jag var tröttare när jag vaknade än när jag gick och la mig igår.
Skoldagen blev sådär halvbra. Det är inte lätt att hålla fokus uppe när kroppen skriker efter sömn. Under lunchen däckade jag i alla fall och det blev väl räddningen på eftermiddagslektionen.
Eftermiddagen spenderades i datasalen där programmeringen höll till. Det var den jobbigaste lektionen jag varit med om i denna kurs. Genomgång i drygt en och en halv timma om något som man ändå inte fattade. Nä, usch, inte bra...

Det där blev starten på min kassa jäkla kväll... Jag tänker inte skriva mer än att jag är glad att dagen snart är slut. Usch vilken kass avslutning!

Imorgon är det en ny dag och jag hoppas och tror att den kommer bli lite bättre i alla fall...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0