25 februari

Gårdagen var en kass dag och det märktes faktiskt när jag vaknade imorse strax efter åtta... Min kropp var helt slut efter all ilska som fanns inom mig när jag slocknade igår.
Jag kände mig ungefär lika pigg som de gångerna då jag dygnat. Ögonen ville liksom inte vara öppna, tur att jag vaknade 40 minuter innan jag skulle gå upp och kunde därför ligga isängen och mysa med ett varmt, gött täcke och min dator. Den lilla stunden jag fick var verkligen behövlig. Jag fick annat att tänka på och helt plötsligt kändes denna dag lite värd att uppleva.

Till skolan drog jag en stund efter att klockan passerat nio...
Skoldagen blev ganska slapp, men inte gjorde det mig något. Första lektionen var det företagsekonomi. Det är en lektion där vi absolut inte gör någonting. Jag förstår inte riktigt varför man läser en kurs och man ändå inte lär sig något. Lite slöseri med tid tycker jag allt... Jag, Carro och Adam hade i alla fall roligt, mycket skratt och lek, som vanligt helt enkelt ;) Fick även reda på hur det gick på gårdagens slutprov i Matte E, nu kan jag äntligen släppa den kursen :) Är faktiskt ganska nöjd!

Under eftermiddagen var det svenska B som gällde. Debatt, tes, argument och liknande var vad den lektionen handlade om. Jag tyckte inte det var speciellt intressant och satt därför och lekte med min mobil istället. Att sitta och titta ut genom fönstret var inte så spännande. Det enda jag såg var byggnaden bredvid.
Volvoområdet är inte speciellt kul att vistas på...



Lektionen gick ändå ganska fort och vid fyra var vi redo att gå hem.
Jag satte mig i bilen och laddade inför dagens arbetstimmar. Det blev dock inte riktigt som jag tänkt mig! Massa köer överallt, en timma från Torslanda till Kungälv tog det! Sjukt galet. Jag kom tre minuter sent till jobbet, men det gjorde inte speciellt mycket som tur var.

Dagens arbetstimmar var riktigt chill. Vi hade inte alls mycket att göra, riktigt gött faktiskt.
Efter jobbet stannade jag till hos en kompis för att hjälpa till med lite matte. Känns kul att kunna hjälpa andra ibland :)

Nu är jag hemma, har svept i mig en RedBull, tror inte att det kommer bli så lätt att somna ikväll... Men men, imorgon är det fredag och jag har bara skola och jobb att genomföra innan det är helg! Gött mos :P

Lite tv får det bli en stund innan jag vandrar till mitt rum och bäddar ner mig gött i sängen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0