28 februari

Februari är slut, serien är slut och jag är mer än slut...

Innebandy hela dagen lång, ungefär så skulle jag kunna beskriva denna dag.

Imorse hade jag problem att lämna sängen. Snacka om att jag var trött! En kall dusch fick mig att vakna till liv och inse att jag legat kvar i sängen på tok för länge för att ha tid att slappa... 10 minuter tog det för mig att göra mig klar! Tur att jag är van vid att ha lite tid på morgonen...

Strax innan halv åtta befann jag mig i Kungälv, taggad inför dagens bortamatch mot Örebro. Resan upp för mig blev väldigt slapp. Jag sov nästan hela vägen. Oj vad obekvämt men behövligt det var.

Framme i Örebro valde jag att inte byta om. Jag ville inte spela. Tror dock inte att jag skulle fått spela något om jag nu hade valt att byta om ändå...

Matchen förlorade vi med 9-0, men det kändes ändå bra. Vi gjorde en av våra bättre matcher :) Serien är nu slut och jag kan konstatera att jag fått vara aktiv i 47 minuter och 43 sekunder. Det är i alla fall så länge jag spelat. Okej, inte varit på planen, men liksom varit en spelare...

Resan hem var rolig. Jag tror inte det var tyst någon gång. Vilket tjöt det var! Att komma hem och vila öronen var inte helt fel ;)

Tv och OS är vad jag fördriver tiden med nu. Blir inte ett dugg förvånad om jag somnar snart, är sjukt trött....


Ses och hörs
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0