9/2

Jag sitter just nu i vardagsrummet och tittar på tv. Braskaminen brinner fortfarande, och lär göra det ett tag till då jag precis slängde in lite mer ved. En varm filt har jag dessutom virad runt mig. Riktigt mysigt ^^

Jag sov riktigt dåligt inatt, hostade som bara den. Jag hostade faktiskt så mycket att mamma vaknade flera gånger av det. Jag störde mig ganska mycket på detta också, det är så segt att vakna flera gånger under nattens få timmar...

Imorse fick det bli bussen till skolan, jag kände att bilen gott kunde få stå hemma.
I skolan var det ganska så chill. Första lektionen var det fysik, där vi satt och räknade hela lektionen... Lite segt, men det är bara att bita ihop och köra.

Sista lektionen var, som vanligt på tisdagar, monterbyggarkursen på Munkebäcksgymnasiet. Under denna lektion fick min grupp jobbat otroligt mycket. Nu är vår monter snart klar, och det är ungefär en månad kvar till mässan. Vi ligger i fas om man säger så.

Efter skolan var jag i stan en stund med Carro. Vi hade riktigt roligt och skrattade mer än vanligt.
Bussresan hem kändes seg och jag var trött...

Hemma flippade jag loss och sa vissa saker som jag kanske inte borde sagt. Förlåt mamma!

Eftermiddagen och kvällen blev lite slapp. Jag fick bakat några muffins med nutella i, resten av tiden spenderade jag, som vanligt, framför datorn.

När denna dag tar slut för mig vet jag inte riktigt, men jag borde börja planera att gå och sova snart... morgondagen kommer nämligen bli lång...
Skola 8.00-16.30
Jobba 17.00-20.15
Träning 19.30-21.00 (jag åker direkt efter jobbet!)

Jag kommer åka hemifrån strax efter sju och komma hem vid halv tio eller nått sånt. Lång dag, men jag ska allt klara av det!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0