Första filmen avklarad

Första filmen är nu avklarad, det blev G-Force.
Jag ligger just nu i min säng och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Helst av allt skulle jag vilja smyga ut till vardagsrummet, lägga mig gött i soffan, sätta igång tvn och njuta av värmen från braskaminen som fortfarande brinner. Samtidigt tycker jag att det är ganska så gött att ligga i sängen. Nackdelen är att det, enligt mig, är lite kallt i rummet. Att det är kallt kan nog faktiskt stämma, då mitt rum brukar vara kallt. Dörren har dessutom varit stängd hela eftermiddagen och kvällen, vilket gjort att värmen från braskaminen inte kunnat leta sig in i mitt rum.

Ääh, jag stannar kvar i min säng och tittar på tv i mitt rum istället. Det är ju inte helt fel det heller. Tv4 Fakta nästa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0