Fredag 5/2

Jaha, då var snart fredagen över...

Att somna inatt var inte så lätt, men jag lyckades tillslut framåt fyra-tiden. Runt sju-tiden vaknade jag imorse, det berodde främst på att min familj var uppe och gjorde sig klara att åka till skola och jobb. Lite sms och dator hann jag med innan jag somnade om vid halv nio.
Jag sov och sov och sov lite till. Strax innan ett vaknade jag och kände mig väldigt pigg och glad. Febern var borta och halsen kändes lite bättre, rösten är dock inte mycket att hänga i granen ännu. Äntligen går det åt rätt håll :)

Det blev en slappdag med massa dator och film, i alla fall fram till halv fem då jag åkte till jobbet för att avverka dagens timmar. På jobbet skrattade de bara åt min röst. Den var betydligt sämre än i onsdags när jag jobbade. Jag överlevde mina 3,5 timmar och åkte hem med ett leende på läpparna vid halv nio.

Morgondagens matchprogram är nu fixat. Vad som händer resten av kvällen vet jag inte riktigt, men jag misstänker att det blir en lugn kväll framför datorn och tvn.

Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0