I skolan

Jag sitter just nu i skolan och tror att jag ska avlida. Huvudet gör extremt megaont! Jag överdriver faktiskt inte. Det gör så ont att jag inte vet vad jag ska göra.

Fysiken som håller på nu är jobbig. Jag klarar inte riktigt av att tänka och vill bara åka hem till min säng och sova. Jag ångrar dock inte att jag valde att åka hit trots att jag är sjuk. Hade jag missat denna lektion så skulle det varit synd om mig. Att missa en laboration är ungefär likadant som att tacka ja till ett IG. Det är faktiskt sant.

Om ungefär två timmar är jag påväg hemåt igen. Snacka om att jag längtar!

Rasten har precis börjat och jag ska därför passa på att sova lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0