Lov!

Jag har snart bott ensam i ett dygn, ett dygn som bestått av mycket sömn.

Igår efter att jag skrivit inlägget satte jag igång tvn för att slappa lite innan det var dags att sova. Stunden jag hann se på tv blev inte lång, jag lyckades tydligen somna.
Imorse vaknade jag strax efter halv sju av att min bror smsade mig. Det var tur det för annars hade jag försovit mig. Jag hade liksom inte planerat att sova på soffan, men så blev det.

Skoldagen var inte någon som jag såg fram emot. Jag visste att det skulle vara mycket att göra då en rapport skulle in innan dagens slut. Jag, Carro och Adam slet som djur och strax innan lunchen var rapporten och loggboken klar. Vi hade gjort klart allt som skulle göras och behövde därför inte gå på lektionen på eftermiddagen. Att sluta vid elva en fredag, sista dagen innan lovet, var inte alls fel.

Jag drog mig hemåt och somnade gott på soffan. För ungefär en timma sedan vaknade jag igen, förvirrad och visste inte alls vilken dag det var. Jag trodde att natten redan var förbi och att det var lördag. Det blev lite förvirring i huvudet, men jag insåg tillslut, med hjälp av mobilen, att det fortfarande var fredag och att jag bara sovit några timmar.

Sedan jag vaknade har det blivit en hel del plugg. Jag har skrivit klart ett arbete och håller på med nästa nu. Jag tänkte försöka få klart det sista arbetet nu under kvällen för att bara kunna plugga matte under lovet.

Ska jag få klart mitt arbete idag så är det dags att avsluta detta inlägg.

Hörs senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0