Mobilen är min fiende men även min räddning

Om man inte klarar av att bli irriterad då min endast 5 dagar gamla telefon redan har börjat krångla så är det verkligen något som är fel.
Ja, jag är, som alla kanske förstått vid det här laget, fortfarande sjuk. Det verkar inte bli någon ljusning på detta. Halsen gör tyvärr så ont att jag inte kan få i mig någon mat, men det gör inte mig något då jag inte är ett dugg hungrig.
Lite vatten och saft har jag lyckats trycka i mig, det var en kamp och gjorde ont men jag har inget val!

Att kommunicera med min familj är inte så lätt då min röst inte är helt okej. För en stund sedan när jag ville ha ett glas saft så försökte jag ropa på dem... Jag lyckades faktiskt inte. Det var ingen som hörde mig :(
Min räddning blev mobilen. Jag fick ringa hem för att få min önskan uppfylld. Det var enligt mig riktigt smart, men ganska så sjukt.

Jag hör att pappa håller på med maten i köket. Kanske jag ska försöka mig på att äta något i alla fall :)

Fram tills det att maten är klar tänkte jag sätta igång en film.
Kram


Kommentarer
Postat av: G.

Krya på dig!!!

2010-02-04 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0