Överlevt dagen...

Jag har snart överlevt denna dag, men det har varit med hjälp av massa alvedon!

Sedan jag skrev sist har min hals blivit ännu värre. Nu gör den så ont att jag helst av allt håller tyst.
Jag spenderade större delen av min eftermiddag i sängen, någon energi fanns inte.

När klockan blev halv fem var det bara att bita ihop och åka till jobbet. Jag trodde att det skulle bli tre och en halv timmes helvete, men jag det gick faktiskt bra. Min röst var dock inte mycket att hänga i granen. Det var lite jobbigt, men jag lyckades ändå göra mig hörd den lilla stund som jag spenderadei kassan. Den sista halvtimmen var värst av alla. Min feber kom då tillbaka, och jag ville då bara åka hem..

Efter jobbet drog jag till Mimershallen för att lämna stereon, jag orkade inte ha den stående i mitt rum helt enkelt. Lite snack blev det innan jag drog mig hemåt.

Nu ligger jag nerbäddad i min säng. Ska ganska snart gå och lägga mig.
Imorgon blir det absolut ingen skola för min del!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0