Seg dag

Usch vilken seg dag det har varit...

Att somna inatt var inte lätt, vilket jag inte är ett dugg förvånad över då jag somnade till på eftermiddagen. Jag låg i soffan och tittade på tv väldigt längre. Det gick faktiskt ganska bra program på tv hela tiden. Klockan 3.00 satte OS-invigningen igång, och den såg jag på. Jag tycker inte att det var något speciellt med det faktiskt... Strax efter halv fem somnade jag gott, i soffan.
Min andra natt på soffan fick det bli. Det kändes lite i ryggen då jag klev upp runt nio imorse.

Tiden har sprungit iväg denna dag. Större delen av tiden har jag suttit på ett styrelsemöte. Det var nog ett av de tråkigaste mötena jag varit på i hela mitt liv... Usch vad segt det var!

När jag kom hem till mamma och pappa somnade jag gott i soffan. Jag hann dock inte sova så länge innan jag bestämde mig för att åka till Rörtången och göra lite nytta istället.

Jag har fått yttrat mig ang mitt matchstraff, imorgon skickar jag in det. Massa plugg har det också blivit. Varför är det så lätt att plugga nu när jag egentligen inte behöver det? Jaja, att få gjort lite är i alla fall gött.

Ganska snart tänkte jag dock packa ihop skolsakerna och njuta av att det är kväll. Tvn får bli min vän resten av kvällen.

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0