1/2 2010

Tja.
Jag känner nu att det är dags att uppdatera här. Det var ju trots allt ett par dagar sedan sist...

Sedan jag skrev här sist har det hänt en del...

Torsdagen var en ganska lugn dag. Jag hade ingen lärare på lektionen på förmiddagen och därför passade jag på att sova lite extra och plugga hemma en stund.
På väg till skolan lämnade jag tillbaka min kassa telefon och köpte en ny. Lektionen på eftermiddagen var det litteraturseminarium som gällde. Det gick bra och vi fick sluta en timma tidigare.

Fredag var även den ganska go. Vi hade UF hela dagen och bara att kunna bestämma över sig själv och spendera tid på det man ville var riktigt gött. Jag, Carro och Adam drog till IKEA på lunchen för att köpa massa kuddar.

Eftermiddagen/kvällen spenderades tillsammans med världens bästa Sofia. Mysigt! :)

Lördagen är en dag som jag sent kommer glömma! Vilken jäkla dag. Min mobil lämnade jag tillbaka. Jag pallade verkligen inte den. Det fick helt enkelt bli en ny igen.
Under eftermiddagen drog jag till Carro. Lite förkrök och käk hemma hos henne hann vi med innan vi drog in till stan fortsatte vårt festande. PC och Chez fick besök av oss innan vi anlände till vårt huvudmål; Karisma.

Det var fullt ös, medvetslös där. Jäklar vad kul vi hade. Det går inte att förklara med ord.
Strax innan fyra var jag hemma. Att sova gick dock inte så bra. En timmes sömn hann jag få innan det var dags att gå upp för att åka till Kungälv där samlingen inför matchen var.

Hela söndagen gick till innebandy. Det blev en lång och seg bussredan. Jag var bakfull, trött men samtidigt väldigt glad. Någon sömn fick jag inte, men jag överlevde ändå...

Matchen gick kanske inte riktigt som jag tänkt mig... Jag satt första perioden. När andra perioden väl startade var jag taggad till hundra. Trots att det var jobbigt så tycker jag nu i efterhand att det ändå gick ganska bra. Lite svårt att komma in i spelet då jag, efter att ha spelat där fram på de träningar jag varit med på, helt plötsligt skulle spela back...

I tredje perioden åkte jag på en M3:a. Det var inte rättvist! Jäkla domare säger jag bara. Jag är fortfarande irriterad, sjukt irriterad.
Det ska bli kul att se vad domaren har hittat på för något. Överklaga är något jag kommer göra i alla fall...
Att komma hem mitt inatten var segt. Jag var för trött, men kunde inte sova...


Att jag under denna helg bara har sovit i 3 timmar märks verkligen. Det var segt att gå upp imorse. Jag funderade faktiskt på att råka försova mig...

Klockan 7 var det dags att åka till skolan... men vart fasiken låg min bilnyckel?
Efter en stunds letande hittade jag den i tvättmaskinen. Tur att mamma inte satt igång den!

Till skolan tog det 1,5 timmar... Sjukt långa köer. Det var segt, typ jättesegt... å jag var så trött att jag höll på att somna.
När jag kom till skolan blev det chill. Läraren gav mig tillåtelse att sova under lektionen... Jag har prov i eftermiddag och hon tyckte det var bra om jag sov en stund innan dess. Ganska gött om du frågar mig ;)

Dags att lägga huvudet på bänken...
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,



Jag har lagt upp en ny bloggdesign utlottningen i min blogg nu om du är intresserad.



http://sweetkay.blogg.se/2010/february/vinn-ny-design.html



Kram Linda

2010-02-01 @ 14:54:57
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0