Tillbaka i skolan

Både lovet och jag är slut, nu är det dags att kämpa det sista som är kvar i skolan...

Mitt lov som btsått av extremt mycket jobb är över, det som jag trodde skulle bli lite slappa, ledighet och dagar att vila upp mig på, blev något helt annat!
Det var länge sedan jag kände mig så här slut mentalt som jag gör idag. Det är faktiskt ganska härligt att komma tillbaka till skolan, tillbaka till stället där man kan andas ut, slappa lite, göra lite vad man vill och dessutom träffa alla goa klasskamrater.

Det är inte långt kvar i skolan nu, den sista tiden kommer förmodligen bli både jobbig, slitsam men även ganska slapp och rolig. Vad jag kan se på mitt schema så kommer jag från och med slutet på mars ha lite mindre lektioner varje vecka, dvs halvdagar ibland. Det är något som jag verkligen tycker är bra! Att studenten är nära ska kännas.

Nu är det inte långt kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0