23 februari

Überspeedad är bara förnamnet....

Vilken jäkla dag det har varit, helt galet sjuk.
Igår somnade jag väldigt gott strax innan elva. Det var länge sedan jag somnade för natten så tidigt. Imorse när jag vaknade upptäckte jag att min tv var avstängd på knappen, några fönster på datorn var stängda samt att jag fått 4 sms under tiden jag sovit.
Hur fasiken har detta gått till tro? Jag har helt enkelt stängt av tv och en del saker på datorn i sömnen... Att jag inte hört smsen är något som är helt otroligt. Mobilen ligger liksom bara några cm från mitt huvud, att jag inte hört när det plingat till är för mig en gåta! Förmodligen sov jag djupt...

Det var länge sedan jag sov 7,5 timmar och det har märkts under denna dag. Jag har varit überspeedad, skrattat, flamsat, tramsat och varit helt onormal. Carro och Adam frågade mig vad jag gick på ^^. Dagen har varit galen, men det beror nog främst på hur jag har varit ;)

Skolan startade som vanligt klockan 8.00. Idag var det fysik, men hela klassen valde att plugga matte inför morgondagens prov. Under eftermiddagen var vi på Munkebäcksgymnasiet där vi slutförde det sista till vår monter. Jag, Carro och Adam var klara redan när vi kom dit, men fick ändå inte gå hem förrän efter 2,5 timmar. Trots detta kändes det helt okej, det är inte varje dag man kan gå hem redan vid tre.

Resan hem gick bra, jag blev lite fattigare, usch vad bensin ska vara dyrt!
Planen var att jag skulle börja plugga direkt när jag kom hem, men jag insåg ganska snabbt att det aldrig skulle fungera. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag och jag fick leta fram både golv och skrivbord innan jag kunde börja fundera på att plugga ;)

Nu är kvällen kommen och jag är helt slut. Det tar verkligen på krafterna att plugga. Matte är faktiskt inte så jäkla kul...
Nu blir det tv fram till att jag somnar...

God natt


Kommentarer
Postat av: Konradmonika

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-06-16 @ 10:22:28
URL: http://konradmonika.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0