11/1

Tiden bara rinner iväg, ibland önskar jag att dygnet hade lite fler timmar...

Dagen har gått fort, trots att den har varit väldigt seg!
7.50 ringde min väckarklocka imorse, det var jobbigt att gå upp. Jag var riktigt trött och inte alls motiverad till att dra till skolan.
8.10 satt jag i bilen, klar för att börja min resa till Torslanda.
8.59 var jag framme i det grupprum jag skulle vara i. Det var köer på varenda jäkla väg!

9.00 Började jag skriva mitt historiaprov. Helt ensam i ett grupprum, läraren gjorde annat.
9.31 lämnade jag in provet och kursen var därmed avklarad!!!

Fram till 11.20 satt jag på studietorget och pluggade fysik.
11.20-12.10 var det lunch!

12.10 startade dagens andra lektion, om man nu kan räkna provet som en lektion... Det var arbete med företaget som gällde. För mitt företag gick det åt skogen. Jag pluggade fysik istället medan Carro och Adam satt inne på www.felsms.com och skrattade.

Jag fick i alla fall gjort lite vettigt, trots att även jag hamnade på den sidan några gånger. Men det var faktiskt då jag hade rast!

Mina planer att stanna kvar i skolan länge sprack då jag insåg att jag faktiskt inte orkade. 45 minuter efter att sista lektionen hade slutat packade jag ihop mina böcker och begav mig hemåt.
Köerna som var på morgonen var ingenting mot dessa köer! 1,5 timmar tog det för mig att komma hem. Inte okej!

Lite middag framför tvn och snack med min älskade mamma hann jag med innan jag fortsatte med plugget. En stund senare tog jag en dusch, men inte kunde de stoppa mig från att sluta plugga... Nej nej, jag stod med vattnet rinnande över mig och rabblade formler för mig själv; F=k*l, mv^2/2=Wp, Ffjäder=mg-F..... Osv osv osv...
Jag har nog blivit lite skadad!

När fysiken kändes som jobbigast var det dags att åka till träningen. Träningen blev min räddning!
Att släppa allt och bara leka av sig är sjukt gött.
Jag sköt en hel del skott och det kändes väldigt bra. Jag kommer drömma om de skotten som satte sig gött uppe i krysset.

Jag smet hem tidigare, bara för att kunna fortsätta plugga. Jag gör ju inget annat än att plugga! :S
Ett väldigt fint formelblad är gjort. Till provet imorgon ska vi nämligen gjort egna formelsamlingar till.
Jag hoppas att jag fått med alla formler som behövs.

Ganska snart tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Det gäller att vara pigg imorgon klockan 8.00 då fysikprovet startar!

God natt

Kommentarer
Postat av: Hermannbeatrice

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-06-21 @ 14:21:38
URL: http://hermannbeatrice.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0