16/1

Tja gott folk :)

Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig. Jag hade planer för denna dag, men allt sket sig då jag tyvärr inte känt mig riktigt okej. Det är många saker i denna värld som är förbannat jävla orättvisa! Vissa saker värre än andra! Bara jag tänker på det blir jag irriterad. Så jävla irriterad till och med! Det är fel, orättvist och förbannat jävla idiotiskt!
Det är svårt att inte reagera som jag gör. Att bara strunta i händelser som varit går bara inte. Glöm och gå vidare fungerar inte! Lika villkor, vad fan har hände med det?!

Nog pratat om detta...

Som sagt, dagen blev inte som jag tänkt mig. Dator och mobil har varit avstängda och jag har istället sysselsatt mig med att städa rummet, till och med bakom sängen! Jag önskar att jag hade gjort det lite oftare ;) Lite damm fanns det allt, hihi.
Det tog lång tid att få fixat allt, men nu när det är klart är jag nöjd, riktigt nöjd till och med.

Imorgon är det match i Karlstad som gäller. Jag är faktiskt inte alls sugen på att åka dit. Det finns så många andra viktigare saker som jag egentligen borde göra. Det tar emot att ha hela dagen uppbokad. Det är nog första gången jag känner så här.
Jag funderar på att ta ett steg tillbaka.

Det är nu dags för mig att avsluta detta inlägg och hitta på något annat istället.
Kram

Kommentarer
Postat av: G.

Hmm...nu blir jag både orolig och nyfiken...vad har hänt?!

Hoppas i vilket fall att du får en bra söndag oavsett om den blir i Karlstad eller i ditt nystädade rum!

2010-01-17 @ 09:34:59
Postat av: Sofia

Synd att det blev som det blev igår vännen, förstår varför du valde att stanna hemma. Men jag hoppas verkligen att det löser sig för dig.



Prioritering rum istället för Sofia, det skall jag komma ihåg ;) haha...



Saknad!

2010-01-17 @ 15:14:42
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0