22/1

Jaa, vad ska man egentligen hitta på...?

Att veckan bestått av mycket plugg märks verkligen. Jag har nog blivit skadad eller nått...
Jag somnade väldigt gött ganska snabbt efter att jag skrivit det förra inlägget, min kropp behövde sömn. Det blev ingen lång tupplur, min mobil ringde... Lite segt, men samtidigt var det ganska bra så att jag slapp sova bort hela eftermiddagen och kvällen.

Jag har sedan dess gått runt i mina rosa pyjamasbyxor (jag måste ju bevisa att jag har Wallströmsgener i mig ;) ) och haft riktigt tråkigt. Så sjukt tråkigt till och med. Så tråkigt att jag faktiskt suttit och pluggat matte en stund. Tro det eller ej, men det har faktiskt varit roligt. När man fattar vad det är man gör så går allt mycket lättare. Denna pluggstund har varit helt underbar, och tiden har dessutom gått ganska fort :)
Ganska snart ska jag nog avsluta allt och sätta igång en film istället.

Jag hoppas på att få sova gott i natt, denna vecka har nätterna varit pissdåliga. Jag har drömt massa sjuka drömmar. Det har bara varit sådana där jag varit irriterad eller arg. Att vakna upp ur en dröm mitt inatten och inse att jag faktiskt pratar i sömnen, och skäller ut idioten som jag störde mig på i drömmen, är aldrig kul. Värre är det dock de gånger då jag vaknat på morgonen och fortfarande varit irriterad.
Dessa drömmar hoppas jag verkligen att jag slipper inatt. Jag behöver sova ut.

Imorgon gäller det att vara pigg. Hela min dag är planerad. Först är det jobb 11.00-14.00 som gäller. Samtidigt som jag slutar börjar herrmatchen i Mimershallen. Det får bli till att stressa från jobbet!
Min dag i hallen kommer bli lång, 17.00 är det dammatch.
Jag misstänker att jag kommer vara kanske så slut när jag väl kommer hem igen. Det får helt enkelt bli en lugn kväll...

Nu ska jag titta på film, Göta Kanal 3 - Kanalkungens hemlighet får det bli.

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0