3 Januari

Till att börja med kan jag skriva en positiv sak... Mormor började denna kväll sticka ett par raggsockar till mig :D Wiho, jag längtar redan tills de sitter på mina fötter. Mysigt kommer det allt bli :P

Resten av denna dag kan slänga sig i väggen. Jag har flippat sönder på allt som har med teknikaparater att göra!
Min mobil som jag lämnade in på lagning för typ 10 timmar sedan är saknad. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan den i typ tre veckor. Okej, själva mobilen klarar jag mig utan, men jag skulle ha en annan lite mer avancerad än den jag har just nu... Använder just nu en mobil utan kamera och utan några finesser!
Jag kan inte skicka eller ta emot mms, det är ju nästan så att mitt liv går under faktiskt! Det är tungt.

Min vanliga kamera är helt stendöd! Det startar inte, vilket den faktiskt gjorde sist jag försökte mig på att använda den för några veckor sedan...

Datorn lever fortfarande sitt egna liv. Den fungerar inte riktigt och jag skulle faktiskt vilja ta ut hårddisken, hoppa på den, stoppa tillbaka den och åka till skolan och få en ny... Kanske jag ska passa på att hoppa på hela datorn istället så att jag får en annan... smartare så kanske...

Att plugga historia har aldrig varit så avkopplande som det faktiskt är just nu. Det är gött att slippa alla dessa grejer som krånglar. Visst, jag sitter självklart framför datorn för att skriva arbetet, men än så länge fungerar faktiskt Word ganska så bra. Det går dock inte att spara i 2007-formatet... Men det går självklart att spara som det gamla... alltid något...

Om några minuter är mitt badvatten klart. Det ska bli gött att avsluta denna kväll och även vecka med ett varmt bad.

Imorgon är det en ny dag och jag har en del saker planerade. Pappa fyller år och därför ska jag hem en sväng. Kusinen ska dessutom passas.
Sedan kommer det bli ett antal telefonsamtal och massa timmar framför datorn för att skriva klart historiaarbetet som jag nästan gjort klart idag och dessutom påbörja det absolut sista... Snart är kursen slut!!! :D

Okej, nu kom jag på en bra sak till... Jag har under denna dag suttit och tittat på olika högskolor och program. Nu känner jag mig lite mer säker på vad jag vill. Kanske jag ska stanna kvar i detta spår i och med att jag funderat på det så länge.
Frågan är bara; vart vill jag läsa någonstans...? Flytta eller bo kvar?
Mycket att tänka på...

Nu är det baddags för mig.


Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0