5/1

Igår hade det gått 10 veckor sedan min fot opererades. Foten är fortfarande väldigt klen och några längre sträckor klarar jag inte av att gå, det gör för ont.
Min rehab fortsätter. Den är en kamp att utföra den. Jag är så trött på att göra samma övningar hela tiden, det är nästan så att jag vill strunta i allt... men gör jag det så kommer det ta lång tid innan jag får en normal fot igen...
Benen är fortfarande olika stora...


Det kanske inte syns så bra på bilden, men jag har fortfarande två olika stora vader...


Idag har jag slitit som ett djur!
Jag vaknade inatt och fick lite panik. Morris (katten) var sjövild! Sprang runt i huset och lekter med allt. Det var inte likt honom och jag blev lite smått rädd!
Tillslut lyckades jag dock somna om och fram till att väckarklockan ringde vid halv tio sov jag som en stock. En dusch och lite dator hann jag med innan jag åkte till jobbet för att jobba några timmar.
Jag fick bekräftat att Morris kan bli lite vild ibland när han har lite för mycket energi i kroppen, skönt att kunna släppa det!

11.30-15.30 var dagens arbetstid. Det var en lugn dag på jobbet, inget stress men däremot mycket skratt. Kul! :)
När jag kom hem satte jag mig direkt framför datorn... För att PLUGGA!

Historia arbetet som påbörjades för några dagar sedan, å som jag inte har orkat slutföra, gjordes klart. Den absolut sista uppgiften påbörjades också. Det blev dock bara massa läsning, men bättre det än inget alls ;)
Något mer plugg idag blir det inte, och imorgon VÄGRAR jag plugga! Inte fasen ska man plugga på sin födelsedag...

Imorgon förmiddag flyttar jag hem igen :)

Nu ska jag titta på tv en stund innan jag drar och kramar kudden.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0