9 Januari 2010

God kväll

Just nu är jag trött, riktigt trött. Att ligga och sova hade inte varit helt fel.
Efter en natt med kraftig smärta i foten, tabletter och knappt någon sömn begav jag mig imorse in till Kungälv där det var samling inför dagens match. Bussresan upp gick bra, vi var lite sega hela gänget. Några få stackare fick plugga hela vägen upp. Jag var en av dem...

Matchen slutade med en förlust. Surt!

Hemvägen var intressant. Busschaffisens glasögon hade gått sönder och han såg därför inte riktigt med ena ögat. Så här fick det vara fram till vårt första stop i Ödeshög, där det även käkade lite.
Resten av vägen fortsatte utan några problem. Film, dator, musik och lite sova var vad vi underhöll oss med.
Strax innan nio var vi tillbaka i Kungälv.

Väl hemma satte jag mig direkt framför datorn för att göra lite innebandysaker. Helst av allt skulle jag vilja sova, men nu när jag fixat en del av alla de uppdrag som ska göras så måste jag ta tag i pluggandet. Historia arbetet ska finslipas och lämnas in. Jag tror dock att jag inte kommer orka speciellt mycket denna kväll. Mina ögon går i kors.
Foten gör dessutom ganska ont. Jag vet inte hur länge till jag klarar av att gå runt och ha ont. Det börjar bli lite för jobbigt just nu...

Imorgon har jag en pluggdag framför mig...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Viljarebba

Great site keep up the good work

2011-04-13 @ 15:14:48
URL: http://viljarebba.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0