Bort med virusprogrammet!

Ååh, datagubbarna här på skolan är inte alltid snälla. De hade självklart ställt in så att virusprogrammet skulle blokera allt och lite till. Jag blev galen. Igår när jag försökte mig på att installera mitt photoshop fick virusprogrammet ett spel och lät mig inte göra det. Eller ja, det gick ju att installera, men när jag skulle cracka det så gick det inte så bra!!!

Idag orkade jag inte med detta längre. Jag kan ju inte ha en dator utan PS! Virusprogrammet avinstallerades och photoshop gick att instalera, aktivera och använda som det ska.
Nu hoppas jag bara att jag inte failar till det och låter virus bosätta sig på min älskade dator...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0