Ny vecka, nya utmaningar

Jaha, då var det alltså måndag igen och för mig innebär den här veckan fullt ös, medvetslös. Jag har insett att dygnet skulle behöva ha x antal timmar till för att jag ska hinna med allt som ska göras. Skolan tar extremt mycket tid just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska få till det där med att ha ett liv också...

Veckans schema visar på skoldagar 8.00-16.30 varje dag. Det är inga slapparlektioner, utan det måste vara seriöst plugg hela tiden om jag inte ska halka efter och få massa att göra hemma.
Trots att det just nu är mycket så gäller det att inte deppa ihop och strunta i allt. Livet blir inte bättre för att man skjuter på saker och ting.

Innebandyn kommer bli lidande däremot. Jag har inte tid att lägga massa timmar på träningar nu när det är mycket i skolan. Jag måste prioriera min tid!

Nu måste jag återvända till min engelskabok...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0