Födelsedag och slut på lovet

Min och lillebrorsans födelsedag är snart över, liksa så är det med jullovet.
Jag är inne på de sista timmarna av lovet och det känns inte alls roligt. Jag har fortfarande hur mycket som helst som skulle varit klart innan det var dags att återkomma till skolan... Fail! Men jag orkar faktiskt inte bry mig...

Min dag har i alla fall varit bra. Startade med att jag igår somnade strax innan midnatt. Det var ju inte jättelyckat då min mobil lät konstant i en halvtimme efter att klockan passerat den magiska gränsen för ny dag. Att somna om gick inte så bra...
Ett par filmer fick jag tittat på innan jag somnade om gott igen. Morgonen var seg. Jag vaknade till flera gånger, tittade till datorn och somnade om igen.
Klockan halv tio gick jag upp, med hjälp av väckarklockan. Lite snöskottning och en stunds packning senare begav jag mig hemåt.

Hemma möttes jag av min familj, pigga och glada :).
Tyvärr var jag lite bitter och ville inte alls att min födelsedag skulle firas. Jag fick igenom min önskan: INGEN JÄVLA SÅNG!!!!
Paketet som jag fick la jag på golvet oöppnade och spenderade istället tid framför datorn...
Drygt en timme senare öppnade jag packeten innehållande nya högtalare till min bil :) Tack mamma och pappa!

Ny stereo och nya högtalare i bilen, det är grymt! :D
Vilken skillnad på ljud dessutom, helt galet mycket bättre nu! Lätt att jag imorgon, då jag ska till skolan, kommer skruva upp volymen lite extra och njuta av ljudet från de nya högtalarna. Hihi
Lite släktingar kom vid ett och då blev det smörgåstårta. Mumsig frukost ;)

Eftermiddagen har jag spenaderat i vardagsrummet där braskaminen spridit värme. Mycket tid framför datorn har det blivit, men det är ju trots allt min, och lillebrorsans, födelsedag och då får man göra lite som man vill ;) haha

Imorgon börjar skolan igen. Någon mjukstart blir det inte, 8.00-16.30 kommer jag befinna mig innanför Volvos område. Segt, men det är bara att bita ihop. Det är ju trots allt mindre än 5 månader kvar till STUDENTEN!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0