Match i Karlstad

Tja!

Just nu sitter jag i ett omklädningsrum i Cam Arena. Tjejerna byter om inför en promenad utomhus, mina planer är dock inte alls att röra mig ur fläcken på väldigt länge ;)

Vi var ett gäng glada tjejer, plus våra tränare , som samlades i Kungälv vid 10.15 imorse. Bussen vi fick denna gång var av en mindre modell, "Intimt och bra", som Robban sa. Vad han menade med det vill vi nog inte veta ;)

Resan upp gick bra, trots att dvdspelaren i bussen inte ville spela brända skivor! Det blev mycket tjöt, skratt och diskussioner om diverse olika ämnen.


Robban passade på att låna datorn en stund för att kolla på gårdagens avsnitt av Robinson...





Runt 13-tiden hade vi kommit till Grums där det var dags för lunch. Som alla andra resor fick vi Pastasallad med kyckling. Det var smarrigt och vi var riktigt hungriga...



Det är dags att börja ladda inför matchen nu!

Jag återkommer senare...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0