20 juni

Klockan springer iväg och jag blir, konstigt nog, bara piggare och piggare. Det är helt galet. Min kropp har inte fattat att det är kväll och att det brukar vara då man ska sova. Helt galet, men jag kan inte göra något åt saken.

Helgen har varit väldigt slapp. Jag har inte fått gjort mycket vettigt. Att bara gå hemma hela dagarna utan att ha något att göra är faktiskt väldigt tråkigt. Jobbet är just nu inte speciellt mycket roligare, men det är bara att försöka bita ihop och köra. Pengarna behövs!

Köket som fått sig en förnyelse här hemma börjar äntligen bli klart. Det är bara några plankor, eller vad fasen det nu är, som pappa ska sätta fast.
Det blev riktigt nice och hela familjen är nöjda (trots att kylskåpsdörren går åt fel håll...).

Imorgon börjar en ny vecka och jag har absolut ingenting planerat. Det får la bli en slappdag eller nått sånt. Är vädret okej, dvs inget regn, så ska jag tvätta bilen!

Det här blev en snabb, kort och onödig uppdatering. Nu ska jag se till att göra av med lite energi så att jag kan somna innan det är morgon...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0