En vecka har gått...

Tiden går fort. Klockan har passerat tolv och det är nu fredag.
För en vecka sedan tog jag studenten. Det känns helt galet och det var egentligen först för några dagar sedan som jag faktiskt insåg att jag var fri. Inget mer gymnasium för min del.

Veckan som varit har varit väldigt seg. Jag har inte haft några jobbtider, vilket innebär att jag varit hemma hela dagarna. Slappt och trist, ungefär så skulle jag vilja beskriva det. Att vara hemma är ganska långtråkigt. Tur att det blir jobb hela helgen!

För en vecka sedan satt jag i bilen, redo för att ta studenten.

 

Just nu är det nästan helt tyst i huset. Det är bara ljudet från tvn och mina knapptryckningar på datorn som låter. Familjen sover och varför inte jag gör det kan jag inte svara på. Kusinen sover över här inatt, då jag ska passa henne imorgon.

 

Jag lovade att Emma fick väcka mig när hon vaknade, men känner jag henne rätt så kommer hon ligga kvar i sängen och vänta på att jag vaknar av mig själv. Sååå underbart! ;)

 

Senare idag, typ om 12 timmar eller så, ska jag och Emma baka. Det har jag bestämt i alla fall. Lite bröd och annat smått och gott hoppas jag på att det blir. Middagen ska vi också fixa, alla andra jobbar liksom.

 

Nä, nu ska jag slösurfa en stund till innan jag gör mig klar för att sova.

 

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0