Grattis mamma!

God kväll!

Idag har det firats födelsedag här hemma hos mig. Älskade mamma fyller år! :)

Imorse vaknade jag strax efter tio av att telefonen ringde. Att somna om efter det gick inte, men inte gjorde det mig något. Mjöl, smör, socker osv osv osv plockades fram och en stund senare fanns det en tårtbotten och en limepaj på köksbordet.

Strax efter tolv åkte jag och mamma till Alafors för att hämta kusinen på fritids. Eftermiddagen spenderades tillsammans med Emma. Vi hälsade på farmor och farfars hästar, spelade fotboll, plockade blommor och hade det allmänt kul.

Det har varit en ganska bra dag. Mer sånhär hoppas jag på.
Mina ögon är pigga och det lär inte bli dags för mig att sova förrän om ett antal timmar.
Det kommer förmodligen bli en filmnatt som de senaste nätterna.

Jag har egentligen inte så mycket att säga, som vanligt. Lika bra för mig att vara lite socialare på alla de konversationer som pågår på msn just nu.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0