Ont

Klockan visar snart på midnatt och jag är fortfarande vaken. Att sova går inte. Tankarna i mitt huvud har tagit fart och allt bara snurrar. Jag vet inte vad jag känner, tycker eller tänker. Det är kaos. Nätter som denna är inte speciellt roliga. Jag hatar verkligen att bara ligga i sängen och fundera. Hjärnan går varm och klockan tickar på.

Det gör ont i kroppen. Jag vet inte hur jag ska beskriva det... Innerst inne vet jag att denna smärta inte går att beskriva. Det gör bara förbannat ont. Inga tabletter hjälper. Det är bara att invänta att tiden ska gå och hoppas på att det blir bättre. Jag har en djävel sittades på min ena axel, han säger massa dumt och förhäxar min kropp. Jag ska slå ihjäl idioten.
Släpp mig fri, ta bort smärtan! Jag behöver sova!

Detta inlägg blev luddigt. Jag kan inte få fram det jag vill ha sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0