10 maj

Fredag, lördag, söndag och nästan hela måndagen har gått utan att jag uppdaterat här...

Jag är nu inne på min nästsista riktiga vecka i skolan. De sista proven, inlämningar och redovisningar ska genomföras. Betygen ska sättas om två veckor och därför måste de sista momenten i de få kurser, som fortfarande är vid liv, genomföras.
Kommunikationen mellan lärarna är inte den bästa. Hade de öppnat munnen och pratat med varandra så tror jag att de här två veckorna inte hade varit lika jobbiga. Det hade kunnat vara lite slappare och inte allt på en gång. Jag är glad om jag kommer hinna sova...

Ja, det är helt enkelt mycket nu och därför blir det glesare mellan inläggen här. Jag känner att det är viktigare att prioritera skolan!


Det blev en liten kort uppdatering, har inte tid att skriva mer just nu. Min paus från pluggandet är slut. Fysikboken väntar...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0