14 maj

Det här ännu en gång blivit långt mellan uppdateringarna här. Den här gången har jag absolut inget annat än lathet att skylla på...

Skolveckan blev väldigt chill. Jag hade endast en lektion om dagen, och de lektioner jag väl hade var så slappa att jag skulle kunna fårr gjort lika mycket om jag sov.

Just nu känner jag mig som en zombie. 13 timmar lång blev min arbetsdag idag, 13 timmar lång blir morgondagens och på söndag blir det ett lite kortare pass på 9 timmar. Hela min kropp är öm... Det enda positiva med dessa arbetsdagar är att det kommer komma in mycket pengar på kontot om en månad.

Jag har tyvärr ingen kraft eller ork att skriva mer. Det är kaos i huvudet. Tror nog bestämt att jag ska lägga huvudet på kudden och titta lite på tv...

Jag återkommer när tid och ork finns...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0