5/5-2010

Helvetesdagen är snart över och jag kommer om en stund somna med ett leende på läpparna.

Jag kan inte föneka att jag inte varit stressad ett par dagar. Huvudet har gjort extremt ont och jag har faktiskt varit lite orolig över mig själv. Jag har varit rädd att detta ska bli värre och värre.. nu känner jag dock helt annat.
En dag som den här är inte varje dag jag får uppleva..

Imorse hade jag sovmorgon, men trots detta vaknade jag lite efter åtta. Det var tur eftersom jag hade lite att plugga på. En sväng till jobbet hann jag med innan jag kom till skolan strax före tolv. Programmering var det jag skulle spendera min eftermiddag på. En inlämningsuppgift skulle göras klart innan midnatt och jag hade verkligen ångest för detta. Jag hade kört fast totalt och fattade absolut ingenting.

Ett fysikprov skulle jag dessutom skriva under denna lektion. Tyvärr så var läraren sjuk, provet blev helt enkelt inställt. Lite tråkigt kände jag nu när jag var förberedd och redo för provet... men men det är bara att göra det nästa vecka istället.

Programmeringen gick halvbra. Lektionen tog slut och jag var inte klar. Jag och två klasskamrater stannade kvar för att så våra kloka huvuden ihop. Tillsammans kom vi framåt, men när klockan visade på strax efter halv sju orkade vi inte mer. Vi packade ihop våra datorer och lämnade skolan.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att göra klart ett dokument och ett flödesschema. Inlämningsuppgiften var klar för att lämnas in.
Strax efter detta började min huvudvärk släppa. Så jäkla underbart.

Nu är det inte mycket kvar, snart studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0