Helgen

Veckan är slut och den vanliga söndagsångesten har kommit som ett brev på posten...
Usch vad jag inte tycker om att tiden går så fort och att söndagskvällen kommer så snabbt. Jag hade planerat att göra massa saker under helgen, men tiden har inte räckt till.

Helgen har i alla fall varit bra trots att jag inte hunnit med det som jag planerat.
I fredags var det ingen skola för mig. Jag passade istället på att träffa en specialtränare för att prata lite om min fot. Han bad mig göra några övningar, tyvärr tyckte inte foten om dessa. Jag fick istället order om att ringa en sjukgymnast som han tipsade om.
Resten av min fredag gick till att plugga och städa.

I lördags gick jag upp tidigt. Redan vid tjugo i åtta ringde min väckarklocka. 10 minuter senare satt jag i min bil påväg till jobbet. Tanken var att bara hämta upp kusinen där, men vi blev kvar i ett par timmar...
En heldag med kusinen var inplanerad.
Bio, käk och lite mys hemma hann vi med innan det var kväll och dags för Emma att åka hem.

Jag var helt slut efter denna dag, men trots det valde jag att tacka ja till att vara chaufför. Kvällen och natten blev rolig och väldigt lång. Vid halv femtiden imorse var jag hemma igen. Tyvärr lyckades jag inte somna förrän ett par timmar senare.

Idag har jag inte fått gjort speciellt mycket. En sväng till Mimershallen där föreningsavslutningen pågick fick det bli. Anledningen till att jag åkte dit var för att kunna hämta priser för serievinsten i reserv serien.
Eftermiddagen och kvällen har gått till min dator och programmering. Jag fattar inte mycket och det går väldigt långsamt framåt.
Jag ringde hit hjälp och tillsammans fick vi löst en del, dock inte allt...

Det är så mycket som jag inte hunnit med att göra, men det får vänta till en annan dag. Imorgon är det måndag igen, ny vecka, nya möjligheter.

Nu hoppas jag på att somna ganska fort. Jag misstänker dock att det kommer bli en seg kväll och natt med få timmars sömn...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0