24 maj

Jag lever, även om det kanske inte märks. Veckan som varit blev en riktigt go vecka för mig. Jag valde att ha min dator avstängd så mycket det bara gick, och tro det eller ej, men jag har faktiskt inte varit inloggad på facebook sedan i tisdags.
Att bara låta datorn ligga i skolväskan, utan att känna måste att titta på alla de hemsidor som jag i vanliga fall besöker dagligen, har varit väldigt härligt. Jag har fått tid till att ta hand om mig själv och göra sånt som jag i vanliga fall inte brukar göra.
Veckan som var underbar på alla sätt och vis. Här följer en liten kort sammanfattning:

Måndag:
Baldagen var framme. Klänningen, som hängt utanför mina garberober i ett par veckor, skulle äntligen få användas.  

Det kommer fler bilder på facebook vid ett senare tillfälle...

Tack till alla som var med och gjorde denna kväll till en alldeles underbar kväll!


Tisdag:
Trött, men inte ett dugg bakfull (vilket jag är lite förvånad över) vaknade jag upp efter endast några få timmars sömn. Att det inte var någon skola var jag väldigt glad över, hade aldrig orkar med att anstränga hjärnan.
Jag blev uttråkad ganska snabbt och valde därför att sysselsätta mig genom städning av rummet.
Allt utom sakerna på väggarna åkte ut. Efter detta tröttnade jag... 

Framåt natten var rummet återställt igen och jag kröp ner i min säng och somnade gott.

 

Onsdag:

Denna dag hände det inte speciellt mycket. Jag hade halvdag i skolan, och började därför vid tio över tolv. En go sovmorgon fick jag och det behövdes verkligen.

Torsdag: Även denna dag var en slappdag. Jag började tio över tolv och slutade strax innan tre. I skolan var det bara lite inför studenten och ett betygssamtal. Riktigt chill!

Fredag: Äntligen fredag! Jag hade mitt absolut sista prov i fysik B. Resultatet blev helt okej och jag är glad att den kursen är över. Fy fan vilken jäkla kurs!!!

Framåt kvällen blev det fotboll på Hålta IK

 

 

Lördag: En dag utan planer. Solen sken ute och jag var pigg och glad. Pappa höll på att måla några brädor och även jag hjälpte till lite. Armar och hår fick lite vit färg på sig, men det är sak samma enligt mig. Kvällen spenderades tillsammans med världens bästa bröder. Kungälvscruisingen!

Söndag: Jobb, jobb och ännu mera jobba. Ungefär sådär kan man beskriva den dagen. Jag jobbade helt enkelt. Lite plugg hann jag med också innan jag somnade.

Idag är det måndag och jag har haft massa problem hela denna dagen. Min dator lever sitt egna liv. Det började imorse med att jag inte kunde kolla min mail. En stund senare la mitt office-paket av. Efter det blev det bara värre och värre. Jag är helt säker på att den kommer krascha väldigt snart!

Idag har jag trots allt fått gjort lite vettiga saker. I skolan fick jag gjort mitt nästsista prov på gymnasiet och nu under eftermiddagen och kvällen har jag jobbat.

Om några timmar är det dags för mig att sova.

Imorgon är det en ny dag och på schemat står det studiebesök. Det blir nog chill...

Nu ska jag slappa framför tvn och hoppas på att min dator kraschar!

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0