1 minut och sedan var det slut

Killar, killar, alltid massa problem med killar...

Jag förstår inte hur vissa tänker. Idag kom en vänförfrågan på msn. Jag accepterade, trots att jag inte visste vem snubben var.
Vår konversation lät så här:
Erik säger (17:30):
*får man fråga vart du bor?
Malin säger (17:30):
*Jag bor i Kalmar
*du då?
Erik säger (17:31):
*Falköping så långt ifrån

Sedan var det slut, snubben loggade ut (förmodligen tog han bort mig som vän). En konversation på 1 minut och det han fick fram från mig var att jag bodde för långt ifrån honom. Men herre jävlar! Vad ville han egentligen?
Tydligen kunde han inte fortsätta chatta med mig för jag bodde för långt i från honom.
Jag är ingen jävla hora som ligger med vem fan som helst! Denna snubbe gjorde mig så irriterad. Jag är helt övertygad om att han bara var ute efter sex! Varför finns dessa killar som bara är ute efter ett ligg? Lär känna någon tjej och bygg upp en relation istället....

Det är tur att alla killar inte är som han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0