17/11

Imorse vaknade jag upp med en hals som gjorde skapligt ont. Det var inte alls roligt att behöva hoppa över spinningen på grund av detta, men mitt mående måste gå i första hand. Dessutom var foten under all kritik och nu i efterhand är jag glad att det inte blev någon träning!

Jag kunde helt enkelt sova 2 timmar längre än jag planerat, men det tackade jag inte nej till. En sväng till skolan blev det på morgonen. Föreläsningen slutade tidigare än planerat och jag vald därför att cykla till centrum för att bara gå runt och njuta. Några julklappar köptes också.

Eftermiddagen har jag spenderat i köket. Idag startade julgodis-bakandet. Jag fick gjort 3 olika sorter, knäck, nougatrutor och snöbollar.
Kyckling, ris och currysås blev det till middag. Det var gott och ack vad lyxigt det kändes att äta lagad mat. Jag vet inte när jag gjorde det senast!

Nu sitter jag i soffan. Vinglaset är tomt men humöret är ändå på topp.

Jag älskar mig själv och mitt liv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0