Bakfull och seg

Idag har jag varit extremt jätteseg, men det är inte så konstigt när jag väl tänker efter. Gårdagen satte sina spår.
En kompis till mig fyllde år och det skulle firas. Efter några timmars förfest och en sväng på krogen kändes huvudet tungt.
Bara att cykla hem var en upplevelse. Jag minns att jag råkade cykla av trottoaren och hamna på vägen, höll på att cykla in i en stolpe, såg massa poliser och fick därmed leda cykeln (hade inte lust att åka på 600 kr böter för att jag inte hade någon lampa...). Att ställa in cykeln nere i förrådet var också en kamp... Jag skrattade åt mig själv och är glad att ingen mer än mina kompisar såg mig. Det borde sett sjukt ut!!!

Väl hemma var klockan nästan halv tre och jag hamnade framför datorn. En stunds chattande på msn blev det innan jag, helt utan förvarning, däckade på sängen. Imorse vaknade jag på samma plats, liggandes på sängen (inte ens under täcket liksom), fullt påklädd och med sminket kvar. Mycket praktiskt... Huvudet var blytungt!

Det tog ganska många timmar innan jag vaknade till liv och började fungera ganska normalt.
Större delen av dagen har gått till att ligga i sängen och plugga. Så extremt segt!

Imorgon är det måndag igen och jag tror att det är skola som gäller.
Ikväll hoppas jag på att kunna somna i normal tid, men den som lever får se.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0