Biggest loser

Ååh, jag blir galen...

3 timmar tog det för mig att titta klart på Biggest Loser på datorn... och nu visas reprisen på tv. Hade jag kunnat hålla ut så skulle jag kunnat titta på det nu istället. Vad trött jag blir på mig själv.

Det är imponerande hur mycket alla hade gått ner. K-F, 75,5 kilo liksom, det är ju mer än hela jag. Det är otroligt!
Jag önskar att jag hade haft lite av deras energi, jag vill också träna många timmar om dagen. Tyvärr sätter både skolan och foten stopp för detta, men jag kan ju alltid drömma lite.

Jag har nu passerat min trötthetsgräns och nu kommer det bli ett helvete att somna! Nu hoppas jag verkligen att det finns något bra program att titta på så att jag slipper ligga här i sängen och stirra in i väggen...

God natt

Kommentarer
Postat av: Mikailfatima

Very resourceful, thank you dave

2011-05-19 @ 13:23:49
URL: http://mikailfatima.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0