Det klagas...

Vad trött jag blir på att det överallt klagas på olika tv program. Tv program där deltagarna själv har valt att vara med. Klickar mig som vanligt in på aftonbladet och hittar flera olika program som fått kritik. Biggest loser kritiseras för att deltagare hetsätit för att ha chans att vinna en tävling. Jag tycker att det är upp till deltagarna att välja om det är något de vill utsätta sig själva för. Samma sak med Kungarna av Tylösand, där sups det för mycket. Visst att det fanns mängder med alkohol under inspelningsperioden, men det är fortfarande upp till deltagarna hur de väljer att förtära alkoholen. Håkan Hellström ger kritik till Idol, han tycker att man mördar deltagarna psykiskt. Och tillsist så är tydligen årets Robinson att jämföra med ett krig. Vad vill folk se på tv, om de inte tycker om det som visas nu? Vill de inte ha några tävlingsprogram eftersom att de tycker det är taskigt när människor röstas ut? Jag tycker att har man valt att anmäla sig till ett speciellt program så är man nog mycket medveten om vad det handlar om, och vad man ger sig in på. Har ni aldrig hör "Den som ger sig in i leken får leken tåla"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0